a hét idézete.

köszönöm. folyton csak köszönök mindent, minden egyes szavadat felém. sokat tanultam tőled. annyira szeretném, ha boldog lennél. abba a mosolyba még sokan bele fognak szeretni. hidd el.. tudom. hiányozni fog mindened. a nevetésed, az érintésed, a csókjaid. és tudom, vissza fogom sírni. igazad volt, tudtam én is, hogy így lesz. de erősnek kell lennem, hiszen ez az élet, még ha könnyekkel küzdök hónapokig is. sose felejtelek el. soha nem leszel számomra "Csupán Csak Egy Ember". mindig is leszel valami, valami fontos, akit sohasem fogok elfelejteni. emlékzeni fogok rád mindig, ígérem neked.

2010. április 15., csütörtök

azt hiszem, hogy csalódni csak akkor csalódhatunk, ha valakitől valamit elvárunk. azt, hogy szeressen, hogy értem éljen, hogy szép szavakat súgjon a fülembe, hogy másra soha rá ne nézzen, hogy örökké hű legyen. vagy ha feltételezem arról a másikról, hogy csak engem szeret, csak értem él, hogy másra soha rá nem néz. akkor lehet csalódni. de, ha én hiszek benned, akkor én nem csalódhatok. mert hinni valakiben nem azt jelenti, feltételezni, az a másik mindent jól csinál, hogy az a másik tökéletes, mellette örökké süt a nap. hinni valakiben annyit jelent, ha már a szakadék fölé tart is, akkor is hinni, hogy nem fog leejteni. ha mégis leejt, hinni, hogy azt is miattam tette. mert a hit az vak. ha látni akar, ha kinyitja a szemét, akkor elveszíti a varázserejét, és meghal abban a pillanatban. attól kezdve átveszi helyét a tudás, ami bizonytalan, ami cáfolható. aminek korlátai vannak, ami lehúz. hinni valakiben annyit jelent, hogy szavára járni tudni a vízen. (L)